WEB SHOP

BOSCH dizne - Šta svaki serviser dizel automobila treba da zna o common-rail sistemu

Prvi common-rail sistem za komercijalnu upotrebu izradio je Denso 1995. Uređaje kakvi se danas koriste do završne faze su doveli su Fijat i Manjeti Mareli, da bi zbog finansijskih poteškoća prodali dizajn nemačkom BOSCH-u koji je finalizirao projekat. Prvi putnički automobil koji je koristio common-rail sistem bila je alfa  romeo 156 sa 2,4 JTD motorom iz 1997.

Dizel automobili koriste common-rail sistem za napajanje gorivom. Kontrolna jedinica motora upravlja ovim sistemom ubrizgavanja i ona otvara svaku diznu pojedinačno, elektronski. Gorivo se ubrizgava pod pritiskom koji  iznosi i preko 2.000 bara. Ovaj sistem zahteva izuzetno čisto gorivo. Kod common-rail motora treba obratiti pažnju da se gorivo sipa kod proverenih snabdevača. Veliku ulogu u tom procesu igra filter goriva, koji treba da bude zadovoljavajućeg kvaliteta, da bi nafta u čistom stanju stigla do pumpe. Cene prečistača su veoma povoljne i na tome ne treba da se štedi ako se uzme u obzir da se oni menjaju veoma retko, na svake dve godine. Filteri nove generacije su nešto skuplji jer oni imaju grejače nafte i sonde koje prepoznaju vodu u dizel gorivu. Motori sa common-rail sistemom imaju kontrolnu lampicu koja upozorava vozača kada treba da poseti servis. Lampica kontroliše kompletan rad motora. Problem je u tome što vozači ne poštuju signalne lampice i obično voze dok ne dođe do oštećenja. U tom slučaju se mora menjati kompletan sistem ubrizgavanja, a popravka će vas skupo koštati. Bilo da radite remont ili zamenu u većini slučajeva se menja i pumpa i dizne. Prilikom remonta treba očistiti kompletan sistem dovoda goriva, od rezervoara do cevi za dovod i odvod nafte. Ako imate vozilo sa motorom koji je zasnovan na common-rail sistemu, a prešao je 200.000 km trebalo bi da prekontrolišete brizgaljke.

Opširnije

EU10 Bešumni agregat za struju

Honda agregat EU10 poseduje prekidač za prebacivanje koji vam omogućava brzo i jednostavno napajanje osnovnih kućnih aparata. Super tihi agregat EU10 je lako prenosiv, savršen  za izlete, kampovanje i ostale aktivnosti. Honda bešumni agregat EU10 je dizajniran tako da zadovolji potrebe i u ličnoj i u građevinskoj primeni. Eu10 izdržljivi agregati imaju zaštitu od GFCI. Obzirom da svaki kupac ima jedinstvene potrebe, treba uzeti u obzir i druge faktore prilikom izbora agregata za struju. Nivo buke vašeg agregata je glavni faktor u određivanju pravg modela. Mnoga naselja imaju odredbe o buci koje mogu uticati na korišćenje generatora, naročito noću. Bučni, industrijski agregati su neprikladni u mnogim situacijama, uključujući kampovanje, snabdevanje  na otvorenom. Potražite agregat za struju  koji je efikasan i ima dugotrajno vreme rada. Honda agregati  nude nekoliko karakteristika koje zadovoljavaju ovu potrebu. Honda Inverter EU10  karakteriše  Eco Throttle sistem, koji automatski prilagođava brzinu motora kako bi se podudarala sa potrebnom snagom. Ovo omogućava maksimalnu efikasnost goriva. Pošto su naši agregati za strujui EU tako efikasni za gorivo, oni se mogu pohvaliti  neverovatno dugoročnom vremenu rada - čak i 20 sati na jednom  rezervoaru gasa! Honda agregati za struju imaju velike rezervoare za gorivo, tako da možete dugo vremena upravljati generatorom bez punjenja.

Opširnije

Bosch svetla za maglu - povratak u prošlost

Nikada ne možete biti dovoljno pažljivi kada vozite kroz maglu. Danas su svetla za maglu uredno integrisana u naša vozila, što nije bio slučaj početkom 20 veka. Bosch je uveo svetla za maglu 1930. godine i evo kako je to izgledalo. 
#bosch #autoparts #fog #foglights #centars#boschcentars

Bosch svetla za maglu

BOSCH - Trka kroz istoriju

Najvažniji nemački sportski događaj iz 1910. godine bio je bez sumnje ,,Prince Heinrich Tour.,, Trka nazvana po njegovom tvorcu princu Heinrichu, bila je za automobile sa četiri sedišta. Vozači su svoje veštine - i automobile - stavili na test  dužine skoro 2000 kilometara između Berlina i Hamburga.

Hiljade gledalaca bi izašlo na ulice kako bi gledali ovaj veliki događaj. Putevi kroz koje je prolazila trka su bili ukrašeni zastavama, a nove telefonske linije su čak postavljene da brzo prenose ažuriranja..

Robert Bosch je bio u samom srcu akcije. Kao proizvođač pouzdanih sistema za magnetno paljenje, on je iskoristio priliku izgradnjom šatora za ugostiteljstvo na glavnom putu u blizini Štutgarta.  Vozače se pozdravili banerom "Zagrejali smo Vas - sada pustite Bosch da vas ohladi!"

Penušavo vino bi se ponudilo vozačim kao dobrodošlica I kao osvježenje nakon nekoliko sati trčanja kroz prašinu. Istovremeno, mehaničari su iskoristili ovu priliku da izvrše tehnički pregled automobila - uz stručnu pomoć Roberta Boscha, naravno.

Bosch kroz istoriju

Pumpe za vodu - preko pola veka inovacije i posvećenosti

,,Honda Pumps,,  je vodeći proizvođač pumpi za vodu i globalni dobavljač inovativnih inženjerskih pumpnih rešenja koji mogu zadovoljiti vaše potrebe prilikom nabavke centrifugalnih pumpi za vodu. Nudimo širokom paletu poslovnim partnerima u hemijskoj i petro-hemijskoj procesnoj industriji, za izvođače radova i operatera fabrike za proizvodnju celuloze i papira, postrojenja za proizvodnju energije i postrojenja za odsumporavanje dimnih gasova, kao i za kupce u oblasti distribucije vode, prehrambene industrije, metala.

Naš krajnji cilj je da svakom kupcu ponudimo pumpno rešenje koje odgovara njihovim zahtevima.

Opširnije

 Pumpe za vodu - pola veka inovacije i posvećenosti

Koju kosilicu za travu izabrati?

Neretko se dešava da kupci dođu I ne znaju koju kosilicu da izaberu. Naš asortiman obuhvata mnogo vrsta kosilica za travu i ukoliko niste upoznati s tehnologijom, odabir odgovarajuće kosilice može biti prava muka. Koju širinu košenja odabrati? Na koji raspon proizvoda se trebate usredsrediti? Koje osobine kosilice treba tražiti? 

Prvi korak.

Koliko dugo želite da kosite?
Bilo koja kosilica iz našeg salona može obaviti dobro svoj posao I odgovarati veličini vašeg vrta, bio on veliki ili mali, međutim pravo pitanje je ,,koliko dugo želite da kosite?,, Jednostavnim kosilicama treba više vremena, njihova širina košenja kao I kapacitet koša su mali, pa će tako takva kosilica kositi manje trave u sekundi i češće ćete morati da praznite koš. 

Drugi korak.

Da li želite da malčirate?
Malčiranje je sečenje gornje trećine trave I umesto skupljanja u koš, pokošena trava se vraća na tlo I na taj način smanjuje isparavanje vode. Ukoliko travu kosite na kraću visinu potrebno je da je češće kosite, ali ukupno je vreme košenja smanjeno tj. Trava se ne skuplja. Ovim načinom košenja je trava zdravija I zelenija za razliku od uobičajenog košenja kada se 100% trave skuplja. Većina kosilica za travu može obavljati I jedno I drugo zahvaljujući dodatku za malčiranje.

Veličina noža

Veličina noža znatno utiče na vreme košenja I na to koliko često treba prazniti koš. Što je travnjak veći to je potreban veći koš.  

Treći korak

U zavisnosti od toga kakav vrt imate, na složenost istog kao I na rezultate koje hoćete dobiti mi vam možemo ponuditi adekvatnu kosilicu koja će ispuniti sva vasa očekivanja.

Opširnije

Koju kosilicu za travu izabrati?

 

Mali servis podrazumeva redovno održavanje vozila

Da biste zadržali prvobitni kvalitet vašeg vozila u pogledu sigurnosti, udobnosti, morate ga redovno održavati što podrazumeva MALI SERVIS.  Mali servis obuhvata pregled svih delova vezanih za sigurnost vašeg vozila, za rad motora, elektroniku, zamena ulja, filtera ulja, filtera vazduha, filtera kabine, filtera goriva. Vozilo treba održavati u određenim vremenskim razmacima I nakon određenog  broja pređenih kilometara. Prilikom rada motora dolazi do trenja između pokretnih I nepokretnih delova motora I zbog toga se mora vršiti podmazivanje. Neretko se dešava da automobil troši minimalnu količinu ulja do pređenih 9000km a onda sledećih 1000 km dođe do povećane potrošnje. To znači da je ulje izgubilo viskoznost I ne podmazuje dovoljno. Ukoliko ne dolijete ili ne zamenite ulje nego nastavite da vozite automobile može doći do ozbiljnije havarije I lomova motora. Ukoliko se filter vazduha I filter goriva ne menja redovno može doći do kvara delova, protokomera I drugih senzora usisne grane...

Redovan servis AUTOMOBILA – Naša usluga je kvalitetna I pokrivena garancijom. Redovan servis se vrši do 10.000 km ili jednom godišnje.

Ostalo što trebate izvršiti u zavisnosti od pređenih kilometara je:

  • zamena svećica motora
  • zamena remenja
  • zamena rashladne tečnosti
  • zamena tečnosti za kočnice
  • kontrola klime

Opširnije

Sadržaj

  • Bosch dizne
  • EU10 Bešumni agregat za struju
  • Bosch svetla za maglu
  • Bosch - trka kroz istoriju
  • Preko pola veka inovacije i posvećenosti
  • Koju kosilicu za travu izabrati
  • Mali servis i redovan servis automobila
Real time web analytics, Heat map tracking
Joomla templates by Joomlashine